پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March, 2024
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - 14:27 چاپ این مطلب

ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه پروژه آبرسانی پایانه مرزی چذابه / تامین حق آبه ها جهت زندگی و آرامش مردم نخستین و مهم ترین مطالبه مردم خوزستان است و اکنون مهم ترین سوال مردم کشاورز استان این است که با آرامش خاطر به کشاورزی بپردازند یا نه […]

ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه پروژه آبرسانی پایانه مرزی چذابه / تامین حق آبه ها جهت زندگی و آرامش مردم نخستین و مهم ترین مطالبه مردم خوزستان است و اکنون مهم ترین سوال مردم کشاورز استان این است که با آرامش خاطر به کشاورزی بپردازند یا نه

?اگر نیاز به انتقال آب شرب برای مردم نواحی دیگر وجود دارد، با تامین معاش مردم کشاورز دشت آزادگان این کار صورت بگیرد چون ٨۵ درصد مردم این شهرستان کشاورز هستند.

?خوشبینی و نگاه منصفانه به مسائل در وزارت نیرو در کارنامه شما (اردکانیان ) ثبت شده به همین دلیل مدیریت شما در تامین آب، حق آبه تالاب ها احیای آن ها را انتظار داریم.

?مردم هندیجان برای خشک شدن رود جراحی و از بین رفتن کشاورزی گریستند. شش روستا در کنار طرح آبرسانی غدیر قرار دارند ولی آبرسانی آن ها با تانکر صورت می گیرد.

?ما اعتقاد داریم اگر لیوانی آب وجود دارد، بین همه مردم کشور به عنوان اعضای خانواده ایران اسلامی به یکسان تقسیم شود ولی انتقال آب به منظور پیشبرد طرح های کشاورز و صنعت در دیگر نقاط کشور جایز نیست؛ هم اکنون چشم ۵ میلیون خوزستان به نحوه مدیریت شما است بنابراین انتظار داریم با مدیریت تخصصی و منصفانه خود با مقوله انتقال آب برخورد کنید.

?منبع : هورنیوز/آنلاین

www.mahdi-torfi.ir

توسعه و راه اندازی : عصر دیجیتال
© 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای مهدي طرفي منيشدي /شهر بستان/البسیتین محفوظ میباشد.