جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday, 29 March, 2024
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - 12:07 چاپ این مطلب

در شهر بستان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس  برگزار شد. صبح سه شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور عشایر مومن و انقلابی شهر بستان برگزار شد. مراسم تشییع باشکوه این دو شهید در شهر […]

در شهر بستان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس  برگزار شد.

صبح سه شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور عشایر مومن و انقلابی شهر بستان برگزار شد.

مراسم تشییع باشکوه این دو شهید در شهر بستان با حضور عشایر غیور و ولایت مدار  و با آوردن بیرق ها خود و خواندن اشعار و یزله ها  در حق شهدای گمنام باشکوه خاصی برگزار شد.

در مراسم تشییع شهدای گمنام و غواص دوران دفاع مقدس علاوه بر ائمه جمعه و علما و روحانیون، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی نیز حضور حماسی داشتند.

مردم شهر بستان  با حضور در مراسم تشییع این دوشهید گمنام و غواص دوران دفاع مقدس بار دیگر حماسه آفریدند و عشق و ارادت خود را به فرهنگ شهید و شهادت به نمایش گذاشتند.

فیلم گزارش این مراسم :

((( برای دانلود اینجا کلیک نمایید)))

گزارش عکس:

۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۱ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۲ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۶ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۷ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۵ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۲۸ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۳۰ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۳۱ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۳۵ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۳۶ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۲ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۳ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۴ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۵ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۶ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۴۸ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۵۳ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۵۷ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۶۰ ۲۰۱۵۰۸۱۱۴۶۴IMG_1041 IMG_1042 IMG_1047 IMG_1052 IMG_1054 IMG_1057 IMG_1060

 

www.mahdi-torfi.ir

نویسنده : کرامت
تاریخ : 30 آگوست 2015
ساعت : 11:16:05

درود خدا بر مردم شریف وولایتمدار بستان . تصاویر نمونه بارز وبرجسته ای از عشق وارادت این مردم خوب به آستان مقدس شهیدان است . قدر این مردم را باید دانست .

توسعه و راه اندازی : عصر دیجیتال
© 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای مهدي طرفي منيشدي /شهر بستان/البسیتین محفوظ میباشد.