جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday, 29 March, 2024
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - 18:40 چاپ این مطلب

صبح امروز سه شنبه ۲۶ تیرماه دکتر حبیب عفری سرپرست بخشداری بخش بستان  با حضور در تعدادی از روستاهای تابعه ی این بخش از نزدیک مسائل، مشکلات و نیز طرح های در دست اجرا را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. دکتر حبیب عفری سرپرست بخشداری بستان  در این بازدید که کارشناس امور شوراها و […]

صبح امروز سه شنبه ۲۶ تیرماه دکتر حبیب عفری سرپرست بخشداری بخش بستان  با حضور در تعدادی از روستاهای تابعه ی این بخش از نزدیک مسائل، مشکلات و نیز طرح های در دست اجرا را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

دکتر حبیب عفری سرپرست بخشداری بستان  در این بازدید که کارشناس امور شوراها و دهیاری ها  وی را نیز همراهی می کرد ، در روستاهای قدرت آباد ، فیروز آباد ، میهن آباد ، ، فنیخی ، عبیات کوچک ، عبیات بزرگ ، رمیم شمالی و ام الدبس حضور پیدا کرد.

وی همچنین با دیدار و گفت و گو با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و نیز روستاییان به سخنان، پیشنهادات و نظرات آنان گوش فرا داد و سپس دستورات لازم در خصوص رفع و کاهش مشکلات روستاها و روستاییان و پیگیری آنها را صادر کرد.

عمده مشکلات مطرح شده از سوی دهیاران و اهالی روستاهای بخش بستان در خصوص مشکل آب شرب ، بهداشت ، کمبود اعتبارات لازم ، زیرسازی و بهسازی معابر عمومی ، گاز ، بازبینی و توسعه طرح هادی روستا بوده است

www.mahdi-torfi.ir

توسعه و راه اندازی : عصر دیجیتال
© 2013 کلیه حقوق مادی و معنوی برای مهدي طرفي منيشدي /شهر بستان/البسیتین محفوظ میباشد.